sâmbătă, 16 martie 2013

Summer 2009...Finished!!!

9 iunie,oficial am luat vacanta....Am terminat scoala,clasa a 9 si primul meu an de liceu mai devreme decat altii
Eram fericit,eram visator la ce urma sa fie....3 luni pline de fete,distractie,party-uri si multa multa adrenalina...
Aveam deja planuita vacanta,pana la cel mai mic detaliu....Dar n-a fost asa:-<
Vacanta ce mio planuisem suna asa::-<
-munca dimineata in primele 2 luni pana vine liberty parade
-seara iesiri in oras sau cu prietena(daca aveam)
-in weekenduri partyuri
-liberty parade
-mare
-nisip
-soare
-golaneala
-etc..
Asa urma sa fie o vacanta planuita pana la cel mai mic detaliu...Dar a fost cu totul altfel...
-pierdere a 2 prietenii de 10 ani...Kid si Demo
-castigarea altui prieten ce se anunta sa fie o legatura stransa(Filip-Duku Style)
-aproprierea a unui fost coleg mult mai mult decat eram pana vara asta...Bigger(Alex)
-castigarea unor noi persoane si cunoasterea unor noi locuri
-descoperirea unui nou hobby ceea ce nu imi imaginam:SHOPPING(parca suna a muiere):))
-invatarea unor noi lucruri despre ce fel de persoane sunt in jur
iar la capitolul distractie:
-liberty parde
-tuborg fest
-cluburi 
-iesiri prin toate parcurile posibile din bucuresti
-mers la diferite festivaluri sau concursuri...
-concerte
-festivaluri
-iar ultimul tuborg green fest...
Dupa 3 luni de vacanta,dupa 3 luni de canicula si o schimbare totala fizic,mental si prieteni trag linie si pot sa zic:
AM AVUT O VACANTA DE VIS SI O VARA DE NEUITAT!!!
 ALATURI DE ALEX SI FILIP!!!
Toamna sosesc...Scoala sosesc...Baluri sosesc...Bobocei vin!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu